در گام نخست باید به این نکته توجه داشت که نام دامنه سایت  اگر کوتاه باشد گزینه مناسب تری خواهد بود.بهتر است نام دامنه ساده و روان باشد تا مراجعه کنندگان بهتر و راحت تر آن را بخاطر بسپارند.نام دامنه بهتر است بین ۶تا ۱۷ کاراکتر باشد و در عین حال قابل برند سازی باشد .نام دامنه ای قابل برند سازی است که  منحصربه فرد باشد .برای ایجاد یک نام با قابلیت برند شدن میتوانید از کلمات جدید  استفاده کنید.مثل نام سایت گوگل و.. ، همینطور میتوانید  کلمات جالبی که در فرهنگ لغت وجود دارد و از لحاظ معنایی مناسب است را انتخاب کنید.

دامنه سایت

اگر مایل هستین از کلمات کلیدی در نام دامنه خود استفاده کنید بهتر است در ابتدای نام دامنه قرار بگیرد .بهتر است سعی کنید از به کارگیری چند کلمه کلیدی رد کنار هم پرهیز کنید.قبل از ثبت نام انتخابی بهتر است نام مورد نظر را در شبکه های اجتماعی جستجو کنید تا اگر برندی به این نام هست دچار مشکل نشوید .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

[fbcomments]