سایت شرکتی

امروزه با توجه به گسترش حضور مخاطبان در  فضای مجازی، فعالیت شرکت ها در این مکان نیز بیش از پیش افزایش یافته است. این حضور در قدم اول با داشتن یک سایت شرکتی مناسب باعث معرفی بهتر شما خواهد بود . طراحی سایت شرکتی برای یک برند امری مهم است ; زیرا  از طریق آن می توانند محصولات و خدمات‌شان را بدون واسطه به مشتریان خود معرفی نمایند.

نکاتی درباره طراحی سایت شرکتی

در طراحی قالب این سایت و رنگ بندی آن بایستی به نوع فعالیت شرکت توجه شود و متناسب با آن رنگ بندی مناسبی انتخاب شود .  میتوان  از طیف رنگی مورد استفاده در ست اداری شرکت در ارائه طرح قالب سایت نیز استفاده کرد .
برای ورود به بازارکار جهانی لازم است اقدام به طراحی سایت دوزبانه کنید . از این طریق راه مناسبی برای ایجاد ارتباط برون مرزی و تجاری فراهم نمائید. مهمترین مسئله در راه اندازی یک سایت شرکتی  بهینه سازی سایت (سئو) می باشد.

در مقایسه با هزینه هایی مانند  تبلیغات در تلویزیون، بیلبورد و…  که اثر کوتاه مدتی هم دارند هزینه طراحی سایت در دراز مدت بسیار به صرفه تر خواهد بود. بنابراین هزینه وب سایت شرکتی به عنوان ابزاری قوی جهت تبلیغ همیشگی و در دسترس همگان بودن آن، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

برای دیدن نمونه  سایت های شرکتی میتوانید به بخش نمونه کار مراجعه فرمایید .